ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת כסאות לאירועים

כשאתם חוגגים אירוע בחיק הטבע או בתוך אוהל PVC לאירועים, אתם צריכים לחשוב על כל הפרטים שיעשו מהאירוע שלכם לדבר המיוחד שהוא. אחד מהחשובים שבהם הוא סוג הכסאות עליו האורחים ישבו. זה לא פרמטר מובן מאליו וגם לא חד משמעי. ניתן לבחור כמה סוגים של כסאות לאירועים להשכרה על מנת לשלב באירוע שלכם את הטוב ביותר לכל אורח ואורחת.

השכרת כסאות לאירועים – כתר נמוכים מפלסטיק

השכרת כסאות שחורים עם משענת עגולה ושלושה סורגי פלסטיק אחוריים. כסאות אלו הם כסאות האירועים הידועים ביותר, המתאימים לרוב האירועים. הם נועדו לשמש ככסאות לחדרי אוכל באירועים או סביב השולחנות. סוג הישיבה: נמוך או בגובה ממוצע. השולחנות שיתאימו לאותם כסאות הם שולחנות נמוכים. כסאות אלו מהווים את הרוב הארי ברוב אירועי ההסעדה ההמוניים הנדרשים להפקה בחיק הטבע או בתוך אוהלים.

השכרת כסאות בר עם רגליים ממתכת

כסאות לבנים עם משענת נמוכה. הרגליים מוגבהות ובכך מספקות לישיבה שלכם תנוחת בארים אותנטית. לרוב, כאשר בוחרים כסאות כתר נמוכים מפלסטיק – נהוג לבחור גם כסאות בר מוגבהים להצבה בדלפקי מזיגת האלכוהול, שם הישיבה הנדרשת גבוהה יותר. באשר לדלפקים, ניתן להיעזר בשולחנות בר מוגבהים המתאימים לאותם כסאות ומספקים יציבה נכונה עליהם בעת הסעודה.

שילוב פריטי ריהוט נוספים

כפי שפירטנו בשתי הפסקאות שלעיל, חשוב לבחור עבור כל סט כסאות גם סט שולחנות תואם. את הבחירה יש לעשות על פי 2 פרמטרים: גובה כל כיסא ועיצובו. כאשר הכסא מעוצב בדרך מסוימת מומלץ לשלב יחד עמו שולחן המעוצב באותה דרך. כאשר הכסא בגובה מסוים יש לבחור עבורו שולחן המתאים לגובה זה.

אוהלי נועם – השכרת כסאות לאירועים

בואו לבחור כסאות לאירועים להשכרה מחברת הבוטיק אוהלי נועם. החברה מחזיקה בסוגים רבים של כסאות להשכרה, מהם תוכלו לבחור את המובחרים ביותר עבור היוזמה שלכם. מאד חשוב לבצע את הבחירה בזהירות הנדרשת ובהתאם להתרחשות במהלך האירוע. בכך, תוכלו להבטיח עיצוב מן המעלה הראשונה, פונקציונאליות נדרשת מכל רהיט וגם הנאה מרובה לעצמכם וגם לאורחים. בואו לבחור בדרך של השכרת כסאות לאירועים ורהיטים נלווים ולעשות מהאירוע שלכם את הטוב ביותר האפשרי כאשר הוא נחגג בשטח פתוח או בתוך אוהלים המוצבים ברחביו.

ראו גם: השכרת ציוד לאירועים | השכרת מקררים לאירועים | תנורים לאירועים

054-8472012

יש לכם שאלות?
השאירו פרטים:

דילוג לתוכן